20 10 2019 21:13
کد خبر : 1812618
تعداد بازدید : 51

تغییرات در نحوه خدمات رسانی پشتیبانی فناوری اطلاعات

با سلام و احترام،

همانگونه که مستحضر هستید، قرارداد پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات دانشگاه از ابتدای مهرماه امسال آغاز گردیده است. با این حال، متاسفانه بدلیل وضعیت اقتصادی، این قرارداد نیز، که تمام هزینه آن نیروی انسانی است، مشمول تعدیل گردیده و با کاهش نیروی انسانی مواجه شده است. از این رو به منظور کمینه کردن افت سطح خدمات به واحدهای دانشگاهی ناچار به اعمال تغییراتی در فرم و نحوه اجرای این خدمات هستیم. جزییاتی از این تغییرات به شرح زیر خدمت شما تشریح می گردد که ان شالله و با یاری او و همکاری کلیه رووسای محترم دانشکده ها  و مدیران محترم واحدها، در راستای افزایش بهره وری و بهینه سازی خدمات رسانی، اجرا خواهد گردید. همچنین بزودی جزییات بیشتری از طرح فوق نیز جهت اطلاع همکاران عزیز دانشگاهی ارسال خواهد شد.

  1. ارسال تقاضای الکترونیکی (Ticket) به مدیر سیستم مدیریت تقاضا از طریق سامانه مربوطه (helpdesk.scu.ac.ir) توسط فرد متقاضی جهت ثبت و پیگیری تقاضا ضروری است. یک مرکز تماس هم در مجاورت مرکز فناوری اطلاعات تاسیس گردیده که پاسخگوی تماسهای تلفنی متقاضیان خواهد بود (داخلی 2500).

  2. زمان پاسخ گویی به تقاضای ارسال شده تا 24 ساعت می باشد. زمان رفع مشکل مربوطه، بسته به نوع مشکل تا 48 ساعت خواهد بود.

  3. نیروهای پیمانکار صرفا با کارت یا معرفی نامه از طرف شرکت (که امسال شرکت جاوید ایرمان افلاک می باشد) معرفی خواهند شد.

  4. به منظور اطمینان از فعالیت بهینه نیروی انسانی و مدیریت دقیق آنها توسط پیمانکار، کارشناسان پیمانکار در ابتدای روز یکجا و تحت نظر پیمانکار جمع شده و با اولین تقاضای دریافت شده به رفع آن اقدام کرده و در صورت نیاز به محل اعزام خواهند گردید. تلاش می شود تا به منظور کاهش سربار جابجایی، تعداد دفعات جابجایی افراد حتی المقدور کمینه گردد.

  5. نیروهای پیمانکار بصورت ثابت به واحدها تخصیص نمی یابند ولی تلاش می شود تا زمانی که تقاضای مربوطه برای کار در یک واحد وجود دارد، از نیرویی که به آن واحد ارسال شده برای رفع کلیه تقاضا های ثبت شده استفاده گردد.

  6. با توجه به محدودیت نیروی انسانی، تیکت (تقاضا) های ارسالی از سوی هر واحد، برای کارشناسان فناوری اطلاعات همان واحد (از جمله مسوولین محترم سایتها) ارسال خواهد شد و در صورت نیاز، خصوصا در موارد سخت افزاری و شبکه، کارشناسان پیمانکار حاضر خواهند گردید. از این رو همیاری کارشناسان محترم فناوری اطلاعات واحدها حیاتی است. پیشاپیش از توجه و همکاری همگان سپاسگزاریم.

  7. تلاش بر این است که با راه اندازی سیستم دسترسی از راه دور، کارشناسان مرکز تماس بتوانند بدون نیاز به مراجعه فیزیکی به محل، بسیاری از مشکلات رایانه ای نرم افزاری را حل و فصل نمایند. همکاری واحدهای محترم در اجرای بهینه این مکانیزم موجب امتنان خواهد بود.

  8. کلیه خدمات مرکز فناوری اطلاعات (شامل شبکه، سامانه ها و ...) نیز از طریق ثبت تقاضا صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز کارشناسان مرکز جهت انجام امور با شما تماس خواهند گرفت.

  9. بدیهی است که تقاضا ها و نحوه پاسخگویی به آنها توسط مسوولین مرکز پیگیری و نظارت خواهد شد تا رضایتمندی کاربران مورد ارزیابی قرار گیرد.

  10. خواهشمند است هر گونه مشکل یا انتقاد را ابتدا با شماره 2503 (رسیدگی پیمانکار) و در صورت عدم رضایت از پیمانکار با داخلی 2064 (فناوری اطلاعات) مطرح فرمایید.

با توجه به کاهش نیروی انسانی و بار سنگین تقاضا در ابتدای سال، از تمامی همکاران گرامی خواهشمندیم با صبر و شکیبایی  و همکاری خود ما را در اجرای این طرح جهت افزایش بهره وری خدمات رسانی و گذر از شرایط موجود یاری نمایند. همچنین از نظرات و پیشنهادات سروران گرامی در اجرای صحیح این مدل سرویس دهی، که مدل روز اکثر مراکز تماس و سیستمهای خدمات رسانی است، استقبال می نماییم.

با تشکر

محمدجواد رشتی مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات

شماره تماس 2500

 مکان سازمان مرکز 

درج شده توسط: روابط عمومی دانشگاه