اعلام زمان ثبت درخواست تمدید سنوات دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در سامانه RMS - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

بهآگاهی میرساند فرایند تمدید سنوات دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بدون نیاز به صورتجلسة شورای گروه و شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده و در بازة زمانی تعیینشده از طریق «سامانة مدیریت اطلاعات پژوهشی دانشگاه» (RMS) بهشکل زیر انجام خواهد شد:
دانشجو در روزهای شنبه و یکشنبه و دوشنبه (99/9/22 لغایت 99/9/24) پس از ورود به این سامانه، در گزینة «تمدید سنوات» نیمسال مورد نظر خود (پنجم یا ششم در کارشناسی ارشد؛ نهم یا دهم در دکتری) را انتخاب خواهد کرد. پیش از انتخاب هر نیمسال، پیام ویژهای نمایش داده خواهد شد که شرایط تمدید آن نیمسال تحصیلی را طبق شیوهنامههای اجرایی دورة کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری تخصصی دانشگاه شهید چمران اهواز، به دانشجو آگاهی میدهد و دانشجو فقط پس از تأیید مطالعة این پیام است که میتواند درخواست تمدید نیمسال خود را به استاد راهنما ارسال کند.
یادآور میگردد که دانشجویان متقاضی تمدید نیمسال پنجم کارشناسی ارشد باید پروپوزال خود را در سامانة RMS ثبت کرده باشند و دانشجویان متقاضی تمدید نیمسال نهم دکتری تخصصی نیز باید پروپوزال خود را در تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تصویب رسانده باشند. ازاینرو به دانشجویانی که فاقد پروپوزال باشند، اجازة درخواست تمدید سنوات از طریق این سامانه داده نخواهد شد. در صورت موافقت استاد راهنما و شورای آموزشی گروه، درخواست تمدید سنوات چنین دانشجویانی باید بهشکل کتبی از با موافقت استاد راهنما و مدیر گروه و معاون آموزشی دانشکده به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال گردد تا با توجه به شرایط دانشجویان، دربارة امکان یا عدم امکان تمدید سنوات آنها تصمیمگیری شود.