18 12 2019 08:07
کد خبر : 1812354
تعداد بازدید : 127

استفاده از سیستم مدیریت تقاضا

با سلام و احترام،

پیرو نامه شماره 49086/02/3/98 مورخ 1/8/98 به کلیه همکاران عزیز و گرامی یادآور می شود که مرکز تماس و سیستم مدیریت تقاضا (helpdesk) درگاه اصلی درخواست خدمات فناوری اطلاعات می باشد. این مدل (ترکیب مرکز تماس و سیستم مدیریت تقاضا)، که روش فراگیر برای مدیریت درخواستهای IT در سازمانهای بزرگ است، ضمن ثبت دقیق جزییات، زمان ارسال و فرآیند رسیدگی به درخواستها، به کارشناسان این مدیریت اجازه می دهد که با تمرکز بر درخواستهای ارسالی، آنها را به ترتیب رسیدگی نمایند.

خواهشمند است به منظور درخواست خدمات (مانند تعمیرات، مشکلات نرم افزارهای کاربردی، ایمیل، سامانه ها، حساب کاربری، و موارد مشابه ذکر شده در نامه فوق الذکر)، درخواست (تیکت) مربوطه را از طریق حساب کاربری خود در سامانه مدیریت تقاضا (helpdesk.scu.ac.ir) ثبت کرده یا در صورت لزوم با مرکز تماس این مدیریت (داخلی2500) تماس حاصل فرمایید.

خواهشمند است اطلاعات کامل مربوط به در خواست مذکور را در تیکت ثبت فرمایید. بطور مثال برای تقاضای تغییر گذرواژه (پسورد) ایمیل دانشگاهی خود لازم است اطلاعاتی مانند نام، آدرس ایمیل دانشگاهی، یک آدرس ایمیل شخصی (در صورتی که قبلا ایمیل شخصی خود را در سامانه ثبت ننموده اید) و شماره دانشجویی (برای ایمیل دانشجویان) را در تیکت ثبت نمایید.

کارشناسان این مدیریت در اسرع وقت به تیکتهای مربوطه رسیدگی خواهند کرد. در صورت بروز هر گونه مشکل با سامانه یا نحوه رسیدگی به درخواستها، با داخلی این مدیریت شماره 2064 یا شماره مستقیم 33330072 تماس حاصل فرمایید و یا به it@scu.ac.ir ایمیل ارسال نمایید.

با تشکر از همکاری شما

درج شده توسط: روابط عمومی دانشگاه