29 09 2019 07:00
کد خبر : 1812995
تعداد بازدید : 52

فرآیند درخواست ماموریت روزانه اعضای هیئت علمی

احتراماً این مدیریت در راستای تحقق دولت الکترونیک و حذف مکاتبات بی­مورد کاغذی، اقدام به طراحی فرآیند هوشمند درخواست مأموریت روزانه اعضای محترم هیئت علمی در سامانه اتوماسیون اداری نموده است به نحوی که کلیه مراحل اداری یک مأموریت اعم از «درخواست عضو»، «اعلام نظر مقام مسئول»، «صدور ابلاغ مأموریت»، «ارائه گزارش مأموریت» و «صدور دستور پرداخت هزینه­های مأموریت» به صورت هوشمند و از طریق سامانه ذکر شده (شروع فرآیند از منوی ایجاد مدرک- فرم­های اداری - درخواست مأموریت اداری) انجام خواهد شد. بر این اساس این مدیریت از روز دوشنبه مورخ 01/07/98 از پذیرش درخواست صدور ابلاغ مأموریت­هایی که خارج از فرآیند مزبور ارسال می­گردد معذور خواهد بود. خواهشمند است دستورات لازم را صادر فرمایید. ضمناً فایل راهنمای نحوه استفاده از قابلیت مزبور جهت بهره برداری به پیوست تقدیم می­گردد.

 

 مدیر امور اداری دانشگاه شهید چمران

 

درج شده توسط: روابط عمومی دانشگاه