نحوه برگزاری نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

سیزدهمین جلسه شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در سال 1400 در ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1400/10/18 با حضور رؤسا و معاونین محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده ها و مدیران حوزه معاونت آموزشی در محل سالن اجتماعات ریاست دانشگاه به صورت حضوری آغاز شد و موارد ذیل در خصوص نحوه ی برگزاری نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.
1- کلیۀ درسهای نظری و عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی و دکترای حرفه ای در این نیمسال به صورت مجازی و در «سامانه ی مدیریت یادگیری» دانشگاه انجام خواهد شد. درخواست برگزاری حضوری و فشرده برخی دروس عملی برای دانشجویان کارشناسی قابل بررسی خواهد بود.
2- دروس عملی دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکدۀ علوم ورزشی به درخواست دانشکده به صورت حضوری و فشرده برگزار خواهد شد.
3- کلیۀ دروس دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده های علوم، کشاورزی، مهندسی آب و محیط زیست، مهندسی، مهندسی عمران و معماری، دامپزشکی، پردیس صنعتی شهدای هویزه و هنر شوشتر در این نیمسال به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
4- کلیۀ دروس دانشجویان کارشناسی ارشد دانشکده های علوم تربیتی و روانشناسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات و معارف اسلامی، علوم ریاضی و کامپیوتر، علوم ورزشی، ادبیات و علوم انسانی، علوم زمین و حقوق و علوم سیاسی تا پایان اسفندماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در خصوص نحوۀ تداوم برگزاری کلاس ها، در پایان اسفندماه تصمیم گیری خواهد شد.
5- کلیۀ دروس دانشجویان مقطع دکتری تخصصی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
کلیۀ مصوبات مربوط به برگزاری حضوری کلاس ها منوط به صدور مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.