محمد آیتی مهر

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/08/15

محمد آیتی مهر

دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. ارائه الگوی رقابت پذیری گردشگری دفاع مقدس
    سیدمحمدمهدی ال طاها 781
  2. ارائه مدل پذیرش خدمات بازاریابی چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در صنعت بانکداری
    راضیه منجزی 781
  3. توسعه الگوی پیشایندی موفقیت تحول دیجیتال در کسب و کارهای کوچک و متوسط
    صادق محمودی 781
  4. بررسی رابطه علی کانال های بازاریابی دیجیتال با تصمیم خرید کاربران پیام رسان های داخلی به واسطه شفاهی سازی الکترونیک
    اسما شریفات 781
  5. ارزشیابی و اولویت بندی فناوری های بازاریابی دیجیتال با رویکرد ترکیبی SEM-FMCDM
    هومان یوسفی قلعه گژدمی 781
  6. بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مجدد در صنعت خرده فروشی
    سحر حاجی زاده 781
  7. بررسی رابطه ویژگی های تاثیرگذاران بر قصد خرید کاربران رسانه های اجتماعی: (مورد مطالعه: کاربران واتساپ و اینستاگرام ).
    محمد ملکی چگنی 780
  8. سبزشویی و تبیین مکانیسم اثر آن بر قصد خرید سبز
    بهار سپیانی 780
  9. رتبه بندی گرایش های بازاریابی سبز در صنعت گردشگری بارویکرد پایداری در دوره پاندمیک کوید 19
    مهدی بابائی 779